Elifdikel EsraTurna medical park seydi battal gölgeli öneririm ama şuan korona dolayısıyla hastanede değil kendisi çok iyi ve ilgili bir doktor
3Mucizem EsraTurna medcity de bülent beyi tavsiye ederim büyük oğlum için gitmiştik çok memnun kaldık
EsraTurna Semamehmet çok saolun merkeze gidiyordum ama başka bir doktora onuda beğenmedik o yüzden arayışa geçtik
Gamze4125 Darıcada Murat Mengüllüoğlu acayip iyi bir doktor daha önce medical deydi şimdi darıca farabiye geçmiş randevuları çok yoğun
Elifdikel Gamze4125 murat mengulluoglu kadın doğum doktoru değil mi daha dün kadın dogum olarak kendisine Randevu aldım
Gamze4125 EsraTurna Bende daha geçen buldum ayın 11 inde inşallah ara ara takip edin mhrs sisteminden benim ilk kızımın doktoruydu ikincide ona nasipmiş inşallah
tgb006 EsraTurna ben de arayıştayım. Doğumdan sonra bebekle işgili şeyleri artık kadın doğumcumuza sormuyoruz değil mi? Çocuk doktorunun ilgilenmesi gerekiyor?
Elifdikel EsraTurna kendisi biraz yaşlı bir bey sanırım durumu riskli olduğundan dolayı görüntülü muyane sisteminde çalışıyor
Saruhanvemetehaninannesi_ Mavişen hanım merkez ama hastane kötü genel olarak , yüzyıl hastanesi Serdar sadık duran çok iyi benim iki oğlumun doktoru 3. Oğlum da küvezde şuan takıbını mavişen hanım yapıyor ama çıkınca onu da Serdar beyde takibini sağlıycaz
EsraTurna Saruhanvemetehaninannesi_ Allah yardımcınız olsun bakalım bende yüzyıla gitmeyi düşünüyorum muane ücreti nedir acabs