Aslinda 17 den once cinsiyet kesinlesmiyo yani kesin sonuc vermiyo ama cok iyi doktorlar anlayabiliyor.Ben 20 haftalik olana kadar doktor göremiyorum kesin bisey diyemem cocugun organının olusumu tamamlanmamis demisti erkeklerde bazen testisler geç olusuyormus.21 haftalikken falan kesin kiz oldugunu ogrendim 😊