Kızlar merhaba. Sizde erken hamilelik belirtisi neler oldu? Benim 4 gündür alt karnımda sancı ve kramp var. Adetime 6 gün var ancak ben normalde adet sancısı çeken veya öncesinde bu durumları yaşayan bir insan değilim. Bugün kan verdim sonuçları bekliyorum. Sizde durumlar nasıl???