arzumrt Kızlar 16. haftamdayım ve çatlak kremine başlamak istiyorum sizler hangi çatlak kremlerini kullanıyorsunuz 🥰🥰
Banu_alper arzumrt ilk hamileligimde lierac kullanmistim cok memnundum ama icerik degistirdiler sonra bende hindistan cevizi yagi kullandim son aylarda ve hic catlamadim tabi birazda genetik ama bu sefer direkt h.cevizi yagi kullanicam
Banu_alper arzumrt ben rossmandan almistim ama aktarda vardir belki organik soguk sıkım almistim yiyordum da kahveye katiyordum bir kaşık