ttozc Merhabalar arkadaşlar kürtaj olalı bir yıl oluyor doktora gittim çatlamayan bir sürü yumurta var dedi hormonlara bakılacak başına gelen var mı acaba ne yaptılar bebek sahibi olmak istiyorum ne yapmalıyım
Bsmlh ttozc onlar mutlaka bakılmalı gebelıkte olsa kayboluyor ama degılse onemli çatlatma yapamaz çünkü söyle düşğn zamanında olmus oluşmuş ama kalıtesi düşük çatlamamış kalmıs yoksa kiste dönüyor