Yenibirhayat 30+5 haftalık hamileyim doktorum anestezi almam da bir sakınca görmedi ve dün 20lik dişimi çektirdim kızlar. Çok şükür bir agrım sızımda olmadı sonrasında. Benim gibi başına gelmiş olan var mı?