nisa45
Ben de Giresun’da küçük bir şehirde yaşıyorum ama demek ki şehirden şehire fark ediyor😅 20 dk falan sürmüştü benimki kısa sürdü çünkü oğlum her yerini hemen gösterdi 😂 Radyoloji uzmanı hiç zorlanmadı parmaklarına, safra kesesine varana kadar gördüler.
Bu arada en kısa sürede randevu alıp yaptırın çünkü fetal anomali erken haftalarda saptanması gereken bir şey.
Benim oğlum 2 hafta önde gidiyordu ileri gebelik haftası nedeniyle geç kalmışsın dedi doktor 🤷🏻♀️ Şükür bir sorun çıkmadı. 21′de yaptırmam gerekiyormuş en geç ama tarihi bana hastane verdi.