Dilola01 Kızlar 2 gün önce ilk doz aşımı vurdurdum ve 2 gündür kolum çok ağrıyor gece uyuyamıyorum bişey kaldırıp indiremiyorum siz neler yapmıştınız ağrı için
Dilek-Can Dilola01 agrım hiç olmadı 4.dozumu vurdurucam bana saglik ocaginda ağrı ve şişme olursa buz koymamı söylemişlerdi bilmiyorum iyi gelirmi agrım olmadığı için
Anne12_ Onun için yapabileceğiniz hiç birşey yok benim 3. Günden sonra ağrım kesilmemişti hiç birşey de iyi gelmiyor maalesef 🤷🏻♀️
Babyto-Mom Bende dün vuruldum canım ağrıyor baya kolum Allahtan bi tane doz vurulcakmışım ben diğerini önceden vurulmuşum öyle denk geliyor İnşAllah biranönce geçer bu da🤦🏽♀️
Genc_anne2021 Dilola01 ben vurulduktan sonra üstüne bezle buz koymuştum hiç ağrım olmamıştı Allah’a şükür deneyin isterseniz. Çok ağrın olursa parol iç demişti hemşirem.
Busracobann Dilola01 ben de 1 hafta oldu vurulali ama geçmiyor acısı kolonyayla ov kolunu ve soğuk kompres uygula inşallah sana iyi gelir
Nnjwkwkl Dilola01 ah ah 7 gün kanepede uyudum mahvetti beni.sukur ikinci de buz koydum hemen eve gelir gelmez bi kaç saat o çok ağrımadi