Msydn6 28+3 teyim gebeliğin ilk zamanları saç boyama zararlı olduğunu duydum ama şimdi yapsam doğumdan önce bi zararı olurmu acaba bu konuda bilgi sahibi olan varmı 🤔
07vefa42 Msydn6 evet. Diplerine değerse zararli ben kuaförüm hic bir hamileye ombe röfle dışında boya yapmıyorum bebege verdigi Zarar yazik
Egeligelin Msydn6 29 haftalıkken doktor kontrolüne gitmiştim ben bişey demeden doktor saçlarını boyatabilirsin dedi( saçlarımın önü beyaz.)
Emel38 Msydn6 tabiki zararlı..ben aylardır ne boyuyorum ne kestiriyorum..doğumdan sonrada 6 ay olanadek düşünmüyorum boyatmayi..boneler var hoş onlardan kullanın.
Sehertamer 37 haftalık hamileyim doktorum 32 haftalıktan sonra boyatabilirsin artık Bi sıkıntı olmaz dedi yine doktorunuza sorun bence