kadriye25 ben şuan günde 3 kez alıyorum 37. Hafta belki doğum zamanına kadar alcam progestan bide proluton iğnesini yaptırıyorum haftada 1 de ona rağmen lekelenmem oldu geçen doktor daha fazla yükleyemeyiz diyor içim dışın progesteron hormonu oldu yani😊 şükür ki 26 haftaya geldik az bi yolumuz kaldı