Slm kızlar bilgisi olan var mi 36+3 günlük hamileyim 3 gecedir Doğum agrim oluyor bi saate yakın sürüyor belime kısıklarıma agri girip girip çıkıyor bir saat sonra geçiyor bilgisi olan var mi çocuk kanala falan mi yerleşti Doğum habercisi midir bu agrilar doktora gitmeme bir hafta var merkezde değilim devlete gidiyorum haliyle hemen gidemiyorum