Merriy 2li ve 3lü testler normal çıkmasına rağmen organ taramasında haftasına göre burun kemiği çok küçük çıktı ve down sendromu olma ihtimali çok yüksek dedi🥴başına böyle bişey gelen var mı Bebeğim %90 down sendromlu mu olacak ?
Ecem1818 Merriy arkadaşımın da aynı şekilde oldu amniyosentez yaptrdı temiz çıktı bebekte çok sağlıklı şimdi 3 yaşında
Alperefet Merriy benim de detaylıda burun kemiği kısalığı çıktı, ayrıca kalpte parlaklık ve böbrekte büyüme de çıktı fetal dna yaptırdım temiz çıktı inşallah öyledir, %90 nasıl dediler onu anlamadım kaçıncı haftada kaç çıktı ölçüsü?
Gzmerdem Merriy Bizde de burun kemiği kısa çıktı. Diğer testlerde ve başka bir organında bi sıkıntı çıkmadı. Eşimin de benim de burnumuz küçük o yüzden down sendromlu olacağını düşünmüyoruz. Doktorumuz da zannetmiyorum dedi. Eğer içiniz rahat etmeyecekse nifty testini yaptırabilirsiniz.
Busra3509 Merriy arkadaşıma da aynı şeyi söylediler çocuk gayet normal doğdu hiç endişe etme bence😊🙏🦋
Sultan77 Merriy kuzenime de Doğum anına kadar her doktor aynısını söyledi ama öyle olmadı doğuduktan sonra içini ferah tut dua et 🙏
Alperefet Merriy benim 21+0 da 3.9 çıkmıştı yüksek ihtimal falan demediler bana 🤷♀️ risk var dediler amniyosentez ya da nifty önerdiler