Herkesin bebeği olmak zorunda değilki, allah herşeyin hayırlısını verir, eğer olmuyorsa vardır rabbimin bi bildiği belki olunca çok daha sıkıntı çekip üzüleceksin, rabbim vermiyorsa biz istediğimiz kadar tedavi görelim ilaçlar içelim paralar saçalım yinede olmaz, böyle düşün.. yani senin elinde değilki benim hiçbir sorunum olmamasına rağmen 2 sene olmadı ama bunu kafaya takmaya inan gerek yok allah vermiyorsa vardır benim için bir düşündüğü dedim bir anda kendiliğinden oldu.. tavsiyem hayatına başka bir yön verebilirsin mesela farklı planlar yap ev, araba borcuna felan gir zaten geçin düşünmekten aklına bebek gelmiyor o zaman hemen oluyor 😄😄