Araştırma hastanesi ve özel hastane arasında ciddi anlamda fark var.. 3 ay önceden araştırma hastanesinden detaylı ultrason yaptırmak için randevu aldım. Günü geldiğinde bi heyecanla gittim, sadece 5 dakika sürdü. Ultrasonu yapan kişi sanki sorun varmış gibi gözlerini sıksık açıp kapadı tuhaf tuhaf hareketler yaptı,adamın mimiklerini izlemekten psikolojim bozuldu..Hiçbişey anlatmadı izah etmedi. Ekranı kendine çevirdi bebeğimi göremedim bile.. Sonunda da sorun yok sağlıklı gidebilirsiniz dedi renkli görüntüsünü de elime vermedi..Oysa ben bebeğimi görmek istiyordum. İçime hiç sinmedi özele gittim hemen kendi doktoruma anlattım durumu özelde tekrar yaptırdım. Uzun sürdü epey,karşımdaki ekranda bebeğimi ayrıntılı gördüm, ultrasonu yapan kişi güleryüzlülükle her detayı anlattı,tektek izah etti içime sindi herşeyin yolunda olduğunu söyledi çok şükür... Bebeğim yüzünü bitürlü dönmedi ama🙂 Beni yan yatırdı bebek dönsün diye epey uğraştık,sonunda yandan görüntüsünü yakalayabildik🙂 Gerçekten içime sindi.Hem sağlık durumunu en ince ayrıntısına kadar öğrendim,hem de bebeğimin renkli görüntüsünü alabildim🙂 Her hastane aynımıdır bilmem ama,özelle devlet arası bayağı fark var..