Kızlar polikistik oluşta aşılaması tutanlar var mı?
Happy121 Bennn✋🏼 Aşılama oldum ve hamileyim 6.haftadayım şuan polikistik over hastasıyım😒
Happy121 Ben 🥴 6 aylık olduk çok şükür 🤲🏻 Çatlatma ile olmadı aşılama ile oldu 🤲🏻