Pamugunannesi1 Biraz enfeksiyonum varmış ilaç yazdı toz halinde 1 tane var içinde suya döküp içtim dün geceden beri karnımda bir ağrımsı gurultulu değişik şeyler oluyor içimde uyutmadı midemi ağzıma getiriyor yaşayan var mı ?
Semaykuntt Pamugunannesi1 bende dün içtim hatta bende kanama yapmış enjeksiyon bir şase var demi kötü içinde akşam son idrardan sonra içiliyor içtikten sonra 3 saat idrara çıkmaman gerekiyordu canım ve idrarın kan rengi veya turuncu oluyor ondanda korkma doktorun bilgi vermiştir herhalde ama normalmiş
mlkkk Pamugunannesi1 ilacın yaptığını düşünmüyorum canım sabah idrara çıktıktan sonra bişeyin kalmaması lazım hamilelik etkileri olabilir mi
Pamugunannesi1 Semaykuntt İlacın adı monurol diye bişey içmeden önce tuvalete çıktım gece içtim zaten uyuttu beni ama gece köründe rahatsız etmeye başladı beni sağıma döndüm soluma döndüm sırt üstü yattım bana mısın demiyor 😔
Semaykuntt Pamugunannesi1 sanata ağrıyı ben yaşadım karnım com hareketliydi bağırsakların ama doktorum ilacı yazarken söylemişti idrar rengini olacak ağrıları felan korkma🙈
Pamugunannesi1 mlkkk bilmiyorum hala geçmesini bekliyorum yatakta midem ağzımda geziyordum bu ilaç iyice tetikliyor beni
Semaykuntt mlkkk bu ilaç antobiyotik etkili olası durumları ki en büyük olasılığı idrar renk değişikliği yapması ve bağırsak hareketliliği doktor zaten bilgi veriyor 🙈
Erkekannesi41 Manurol u üç kez kullandım ben toplamda şu an 36+5 im çıkmadı bu kez enfeksiyon şükür. Bende ağrı yapmadı canım yine doktoruna danışırsın. Bir de bol bol su iç ve idrarını hiç tutma enfeksiyonu o da azaltıyor