Nurcaa bazı sağlık ocakları yapıyor. Şekerli karışımı eczaneden alıyorsunuz ve sağlık ocağına götürüyorsunuz. Onlar da kan alıp size içeriyor. Sağlık ocağına sorabilirsiniz yapılıyor mu diye. Benim olduğum mahalledeki sağlık ocağı yapmıyor mesela. Ama burda sağlık ocağında yaptıran çok arkadaş var inşallah sizin de sağlık ocağı yapar hem özelde belli bir ücreti var hem de şekerli suyu içince hastanede bekliyorsunuz ikinci kez kan vermek için ama sağlık ocağı eve yakınsa evde bekleme şansınız olur