6 gün oldu Doğum yapalı . Bebeğimin bacakları olması gerekenden kısa ve dışa doğru eğri doğdu . Gebeyken doktorum cüce olabilir demişti . Şimdi hastanedeyim bebeğimin sağ üst bacağı şişti antibiyotik tedavisi başlattılar emar çektiler sonuç yarına çıkar inş. Böyle bi durumla karşılaşan arkadaşlar varsa yazabilir nin acaba