Merhaba kızlar sonunda bende doğurdum oğlum şuan 25 günlük ancak fırsat bulabildim ve size yazıyorum
9 ayımı bende sizler gibi forumda doğum hikayeleri okuyarak ve kendi doğumumu hayal ederek geçirdim sonunda rabbim bana da nasip etti 🥰
5 yıldır çocuğum olmuyordu sebebi bilinmeyen infertilite teşhisi konmuştu rahim filmi çekildim hiç bir sorun gözükmüyordu aşılama denedik tutmadı tekrar deneyecektik corona başladı bizde eşimle bu sıkıntılı dönem geçsin öyle deneriz diye düşündük Ramazan ayıydı adetimde gecikme oldu ama ben asla hamile olabileceğimi tahmin etmiyordum arkadaşımın ısrarı ile test yaptım çift çizgi o kadar silik çıktı ki yine inanmadım 😂 kan testi ile onayladıktan sonra bizi bir sevinç aldı anlatamam ama hemen hevesi kursağında kalan biri olarak 15 günlük hamileyken kanamam başladı doktorum düşük yaptığımı söyledi ama beta hcg Yükselmeye devam ediyordu acaba dış gebelik mi dedi sonra aaa yok bebek düşmemiş dedi tabi biz hemen başka şehirde olan kendi doktorumuza gittik gerçekten savaşçı oğlum direniyordu iğneler ilaçlar fitiller derken 5 aylık olduğumuzda tehlikeyi atlatmıştık ondan sonrası çok keyifli geçti şimdi gelelim doğum hikayeme
8 Ocak gecesi eşimle biraz tartışmıştık gece geç oldu uyuyalım dedim o oturalım dedi dedim bak ben yarın doğuracağım o yüzden uyuyalım tabi inanmadı bana 😂 sabah oldu sokağa çıkma yasağı var dedim Ozan ara polisi izin al doktora gidiyoruz tabi eşim bir telaş ağar topar götürdü beni acile ben suyum geliyor sanmıştım yada idrar kaçırıyorum diye düşünmüştüm ebe muayene etti suyum değilmiş gelen ama doğum başlamış 2 cm açıklık var dedi ben kırklarelinde yaşıyorum Edirne’de kendi doktorum o yüzden acilden kağıt imzalayıp çıktık yola akşam üzeri 6 buçuk gibi Edirne’de ki hastaneye yatışım yapıldı yolda suyum patlamıştı eşime söylemedim tabi çünkü sancım olmadığı halde kopuk uçurtma gibi gittik 😂 neyse orada ki ebeler de muayene etti dediler suyun geliyor sabaha kadar doğum olur beni oraya aldılar benim sancılar başladı ilk zamanlar sırtımı ovdurarak karşıladım sancılarımı sonra istifra etmeye başladım ben kustukça açılmam hızlanmış sancılar çoğaldı ene gelip kontrol etti yolu yarıladın dedi doktorumu aradı saat 23 de doğumhaneye çıktık 23 14 te oğlumu kucağıma aldım çok hızlı bir doğumdu inanın doğurmakta hiç bir şey yok mesele sancılar ama bebek doğduğu anda bitiyor sanki hiç yaşanmamış gibi vücut rahatlıyor ben sıfır sancıdan 5 saat içinde doğum yaptım harika bir doğumdu rabbim herkese böyle kolay doğum nasip etsin inşallah ❤️
bu arada Edirne ekol hastanesinde doğum yaptım doktorum Prof. Dr. Mehmet Ali Yüce yakın illerde olan arkadaşlarıma tavsiye ederim harika bir doktor oğluma onun adını verdim Ali 😍 oda göbek adını Mehmet koydu şimdi 5 yılın ardından doğumla birlikte 6 oğlum koynumda uyuyor rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️