Doktorum güneşe çıkmıyormusun dedi bu damlayi verdi dün aksam ilk defa kullandim kullandiğimdan beri aşirı ishal yasiyorum hala daha cok rahatsizim kuru kahve yedim sabah ac karnıma bide yarim saat öncede ama gecmiyo kullanmasam bu damlayi bugun devam etmedim cok kotu olunca ama ishalde gecmiyo bol su iciyorum bebeği etkilemesin diye ama korkmayada basladim patateste hasladm yedim baska ne denemeliyim dün aksamdan bu aksama bide neden bu kadar sürdü etkisi anlamadim 😢