Birumudumolsun Merhabalar arkadaşlar 2 düşüğümden sonra çok şükür yeniden hamile kaldım beta hcgm dün 1600 çıktı doktorum cuma gelip keseyi görebiliriz dedi sizlerin ne zaman görüldü
Pnrss06 Birumudumolsun kac haftalıksınız.Genelde 1500 ve üzerinde kese gözükür.Belki geç döllenmedir gözükmediyse
Dmrhzn Birumudumolsun benimde pazartesi 1269 çıktı yarın doktura gidicem belki keseyi görürüm değerlerim yükselmişse
[silindi] Birumudumolsun Benim geçen hafta 100 çıktı beta değeri ve doktorum haftaya değil bir sonraki hafta gel kesene bakalım dedi
Birumudumolsun 5haftalık 1 günlüğüm . Doktorum çok erken daha görmemiz dedi ama beta hcg değerim güzel yükseliyormus cuma görürüz inşallah dedi yine de stres ettim …
Ceronimo Birumudumolsun hayırlı olsun öncelikle 😊 benimde iki düşükten sonra dün değerim seninki gibi çıktı benide cuma çağırdı kese için görünür bence ikinciyide o değerlerde görmüştüm
Birumudumolsun Ceronimo inşallah bu kez sağlıklı geneli geçiririz hangi hastaneye gidiyorsunuz nerde yaşıyorsunuz
Ceronimo Birumudumolsun aydında yaşıyorum özele gidiyorum umarım sağlıklı olurlar o korku hiç geçmiyor malesef