Kizlar cinsiyeti belirleyen kişi erkektir. Yani kadinlar XX, erkekler ise XY kromozomuna sahip.
Anne ve babadan birer kromozom aliyor bebek.
Yani anne sadece X kromozomu verebiliyor. Baba ise ya X yada Y kromozom verebildigi icin cinsiyeti belirleyen taraf baba oluyor. Yani demek istedigim şu.. döllenmede ya kizdir ya erkek. Sonradan değismez bundan emin olun!