AlevY rahatsızlığın hafifse belki aktardan alınan kürler fayda edebilir ama ilerlediği durumda ki ben genel cerrahi prof.na gitmiştim. Hatta iki hafta da rapor vermişti. Daflonsuz atlatamazdım sanırım ve bebeğe zarar vermeyeceğini söyledi doktor. Sadece belirttiğim gibi kan akısını hızlandırdığı için doğuma yakın kullanma derim doktorun zaten belirtir de, kanaman fazla oluo o durumda. Tavsiyem fazla zaman kaybetmeden genel cerrahiye gitmen tekrar geçmiş olsun