guney15 ilk gebeliğimde ara ara lekelenmelerm olurdu sebebini hiç anlamadışar, bunda da serklaj olana kadar lekelenmelerm oldu serklajdan sonra geçti kanamalar çok şükür serklajın ertesi günü eve çıktım genel olarak evet dinlenme halindeyim kendimi yormadan günlük işlerime devam ediyorum ama bu süreçte hiç kalkmayanlarda var o riske bağlı değişiyor benim rahim uzunlugum iyiydi o yüzden yatma dedi doktorum 2.5 cmin altında olanlar yatıyor sanırım