Saglikla buyutun insallah:) kaburga kirigi muhtemelen sizin 11-12.de kirik vardir. Cok onemli degil hic endiselenmeyin ennn fazla korse takin derler:)
bir de forumda cok yaygin bir yanlis davranis var sanci baslayinca neden anneler evde bekliyor anlamiyorum. Doktorumla da konustum baslar baslamaz gelmemi tembihledi. Normal dogumu goze aldiysak alttan muayeneyi de kabul etmeliyiz bence. Birde dogum sancisi tehlikeli birsey. Bebegi sikan birsey. Bu asamada nst ile bebegin kalp ritmi takip edilmesi gerekiyor. Dakikada bir olana kadar sona birakilmamali hastaneye gidis:(