ERN35 bende o bahsettiğin ağrı oldugunda ya gazım çok oluyor ya kabız oluyorum yada karnımı bozmuş oluyorum afedersin ishal oluyorum bi kaç ağrıdan sonra çözdüm böyle değişik bi ağrı tarif edilemeyen birşey tuvalete çıkınca bağırsaklarım tamamen boşalıncaya kadar ağrı devam ediyor