Kızlar ben sata göre 8 ultrasona göre 6 haftalık gebeyim, kalp atışını şükürler olsun ki duyduk yolk kesemizde oluşmuş ,doktorum 1 hafta ara ile takip etti gelişimi var kalp atışı var fakat kese şeklimiz tam yuvarlak değil şekli düzensiz dedi doktorum ümitsiz konuşmadı ama ben çok endişeliyim bu durumu yaşayan duyan bilen varsa lütfen yardmcı olabilir mi🙏🏻🙏🏻🙏🏻