Uykucu2307 Kızlar 12 haftalikken doktor a gittim cinsiyet tahmini yapmayalım şu an belki bi değişiklik olur 14 haftalikken gel dedi. Bugün 14 hafta oldu siz ne yaşadınız bu konuda. Sizce ne zamn gitmeliyim. Çok merak ediyorum cinsiyetini😍
Elif5361 Uykucu2307 Bana tahminde bulundu gibi net konuşmadı 10 gün sonraya verdi şimdi pazartesini zor bekliyorum 😂😂😂
Gizmolata Uykucu2307 bana 12. Haftada kesine erkek dedi😂 çok net belli etmiş tahmin falan değil yani dedi😂
Uykucu2307 Eşim gidelim diyor bende kararsızım. İnşallah belli olur da değişmez. Çok heyecanlı bekleyiş yaa
elfaksyy 13 de kıza benzetti 15 de baska doktor kesin kız dedi 18 de kendi doktorumda kesin kız dedi ama detaylıda degisirmi diye içimde hep şüphe vardı dün detaylida da kız şükür :)