Kevserozhan Günaydın anneler yarın spinal sezeryan ile oğlumu kucağıma alacağım nasipse benim sorum şu belden uyuşturduktan sonra kendinize gelirken ağrı yaşadınız mı normal ameliyatlar gibi ağrı acı çekiyo muyuz tecrübesi olan yazabilir mi
miraninannesi1 Kevserozhan canm kişiden kişiye değişir ağrı eşiğin düşük veya yüksek olmasına bağlı Uyuşukluk geçtikten sonra yürümeni isterler ilk ayağa kalkış biraz zor olur ama sonrasında ne kadar yürürsen o kadar iyi senin için hemen kalkma ayağa önce otur 5-10 dk sonra kalk basın dönmesin bende baş dönmesi mide bulantısı falan hicbisy olmamıştı Kolay geçmesi senin elinde yürü bol bol kayısı hoşafı iç
535arss Kevserozhan ben hıc agrı hissetmedim niye bilmem ama sonrasında da agrım olmadı hatta hemsıreler gelıp serum takıyolardı ama agrı varmı diyince yok dıodum ilk kalkmak biraz zorlamıstı beni ama sonrasında sıkıntı yasaamadım
Gulsah7171 Kevserozhan bende ilk bebegimde spinal oldum herhangi bir zorlayıcı ağrı duymadım. Arkadaşlarında dediği gibi ilk kalkış biraz zor oluyor ama kısa sürede oda geçiyor ha birde hiç ama hiç ağrım olmayacak gibide düşünme sonuçta kesilip dikilen bir yara yeri var