Esengul42 Kuzeyufuk biliyorum normal olduğunu ama kilosu normal hanim4 kilo değil ki böyle bişey yapsın garip geldi sadece bana o yüzden söyledim kilosu gayet iyi normal geldi bana :)
Esengul42 Kuzeyufuk ayrıca kendi sancısı gelmesi ile suni sancı arasında çok fark var biraz da o yüzden takıldım sanırım doğumun normal olacağını anladım Sezeryan diye düşünmedim zaten
Esengul42 Kuzeyufuk yaşamadınız sanırım . Ben ilk kızım da suni sancı ile oldu çok sancı cektim saatlerce ama ikinci kızım da kendi sancım geldiği için hastaneye gittim 2 saat içinde doğumum oldu ikisi çok farklı emin olun