Hamileliğim boyunca burada iyi ve kötü tüm hamile hikayelerini okudum ve genelde normal doğumları okurdum gönlüm normal doğumdan yanyanaydı . güzel bi hamilelik geçirdim son ayda mide yanmam artmıştı 36+4 e girdiğimiz cumartesi gecesi saat 2 gibi hafif bi akıntı hissettim elimle baktığımda çok az bi ıslaklık vardı çamaşırıma bile geçmeyen bu arada normal akıntım da çok olduğu ıcın ona benzettim ondan tek farklı bu bildiğimiz ıslaklıtı kendı akıntım biraz daha sümüksüydü . Daha sonra yattım saat 3 gibi WC’ye kalktım çok hafif bi pembe akıntım vardı şüphelendim Birseyler oluyor diye ama genede erken diye ihtimal vermedim doktorumla da yeni görüşmüştük oda normal gözüküyor hersey baş aşağıya dönmüş fakat kanala falan girmemiş var daha demişti. Tekrar yattım bildiğimiz adet agrısı gibi kasıklarım agrıdı biraz tekrar kalktım çamaşırıma bakmak için çamaşırım baya yoğun miktarda kirlenmiş açık pembe bi akıntı gelmişti ve bu nişandı 🙈 eşimi uyandırdım daha sonra duşa girdim bu arada sızıntı şekilde gelen de suyummuş oda sürekli gelmeye devam etti normal akıntı gibi olmadığı icin rahatlıkla ayırt ediliyor sadece bende az az sızıntı şeklinde geldi hep saat 8e kadar oyalandık hazırlandık doktoruma msj attık çıktık yola . İzmir medicalparka gittim tüm süreçte 8bucuk gibi hastaneye acilden giriş yaptık pazar günü olduğu ıcın . Ebeler önce açıklığa bakacak dendi bu zamana kadar hiç alttan muayene olmamıstım beni dpgumhameye çatala aldılar çok ürkütücü bi oda 😬 acır mı dedim kendini kasmazsam acıtacak birsey değil dedi gerçekten de kasmayınca canım acımadı ve açıklığın yok dedi bende hayal kırıklığı burada okuyordum evde cektim sancımı doktora gittim 5 cm açılma hayaller hayatlar olduk 😂😂 bu arada bende sıfır sancı . Doktorumla görüşüldü suyum geldiği için 24 aaat ıcınde bu doğum gerçekleşecek yatışı yapılsın sancısının gelmesi beklensin dedi . 9da yatış yaptım 12ye kadar sıfır sancıyla geçti öğlene doğru adet agrısı gibi vurmaya başladı ve yarım saatte bir 15 dkkada bir 10 dk 5 dk derken sürekli sancım geliyor nstye bağlıyken sancı geldıgınde zıplıyorum bu arada nstde yüksek çıkmıyor sancılarım belki de benim acı eşiğim düşük .. ama dayanamıyorum birde alttan bakıyorlar alttan baktıklarında dahada coşuyor sancım saat oldu 6 doktorum geldi ve Tuğba rahim ağzın yumuşamış evet ama açıklığın sıfır🙄🙄🙄 saat 10a kadar bekleyelim kendi sancın artsın kendi sancınla sunusiz yap istiyorum ama artmazsa suni vericem ama açıklığın olmadığı ıcın doğumun 1,5 günü bulabilir .. 😬😮😪 gerçekten hayal kırıklığı oldu benim için bu arada kendi annem İstanbul’da yaşıyor o sırada seyehat izin belgesi almaya çalışıyorlar bi yandan bekletmek istiyorum annem yetişsin ama sancılara dayanamıyorum daha şimdiden böyleyse ilerisi nasıl olur diyorum eşim belime masaj yapıyor kayınvalidemin elinden tutup suquat yapıyorum yok agrılar çok fena ve ben dayanamıyorum dedim eşim halimi görünce sezeryana dönelim dedi doktorum bekleme taraftarıydı en son ebe de sen normal çok zor doğurursun 0 açıklık deyince bende sezeryana döndüm ve hemen kağıtlar ımzalandı ve ben akşam 7de sedyedeyim 😂 bacaklarım tir tir korkudan 27 yaşındayım bir tane dikişim ameliyatım yok çok korkarım 😂 kolye küpe oje toka hersey yasak dediler herseyi çıkardık eşim girecekti doğuma normal olmadığı ıcın onu da almadılar neyse ben ameliyathaneye indirildim kızlar sürekli basımda aşamaları anlatıyorlar rahatlatmak ıcın 😂 anestezi doktoru geldi sedyede oturur pozisyon aldım tek tek detaylı anlatıyordu belimde kemiğin olduğu yeri buldu önce bi soğukluk gelcek dedi soguk bir tamponla sildi belimi kendini hiç çekme insülin iğnesi gibi kıl gibi bir iğne acısı yok sadece kıpırdama dedi basımı göğsüme eğdim gerçekten hiç acımadı bir dakika kadar sürdü ilacı yapması ben diyorum iyice bakın uyusmamısımdır belki kesmeyin durun 😂😂 ama bacaklar komple yok bende bi sıcaklık hissettim daha sonrası yok 😂 çekiştirmezleri hissedeceksin dediler öyle de oldu midem bulandı biraz kustum oda normal düşündüğümüz ıcın biraz yemek yemiştim aç olmam gerekiyordu tamamen sezeyan ıcın o sebeple kustum ilaç verdiler geçti hemen . Saat 19.29 da o ses hayatımın en güzel sesi oğlumu çıkardılar gösterdiler gerçekten tarifi yok anlatılmaz kelime bulunmaz yana aldılar temizleyip getiricez dediler yanağıma koydular cennet kokusu başka hiçbiryerde yok sonra oğlumu aldılar dıkışkerim atıldı tam 8de ameliyathaneden çıktım. Evet normal doğumun süreci çok zor ama sezeryanında sonrası zormuş odada oğlum ağlarken kalkıp hemen müdahale edemedim ilk yürüme zor olmadı 4 saat sonra yürüttüler sünnet çocuğu gibi yürüdüm sadece karşıya bak asagıya bakma dediler sondamı zaten uyuşukken takmıslardı çıkarırken de acımadı en çok beni yoran karnıma bastırmaları oldu ama hemşire yararını anlattı ve dayanmak zorundayım diye yataktan tutundum biraz orada bağırdım çok canım acıdı gerçekten çok sordu .. 1 gece kaldık ertesi gün çıkış yaptık dikişlerim biraz agrıyor ve anesteziden dolayı sırt bel ağrım çok oldu en zordu yattığım yerde kalkmak çok zor ama yanımda oğluma bakınca herseyi unutuyorum yaptığım en doğru şey oğlum diyorum raabbime bin kez şükür Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın tüm hamileleri bi avazda kurtarsın 🙏🙏Asafım 3162 gram 48 cm Doğdu haftasında gidiyordu ultrasonla aynıydı değerleri 💖☺️ Son olarak öneri olarakta o anın acısıyla sezeryan kurtuluş geliyor ama sonrası inanın zor .. 2. Günüm daha iyiyim ama .. hastanede hasta bezi taktılar bol oldu depend almıştım ama depend sıkı olduğu ıcın onu takmayın bunu kullanın dendi daha iyi oldu depend alacaksanız da büyük alın pijamamın üstünü kullandım ilk gece sadece bacaklarım da çarşaf vardı daha rahat oldu pijama yerine gecelik çok daha kullanışlı sürekli wcye gidiyorsunuz kanama kontrolü yapılıyor birde .çok uzun oldu benim hikayem burada bitti bir kez daha anladım ki her doğum kendine özel kendimi normale ve pozitife şartlamıştım ben biraz zorlandım o yüzden ama bebekler kendileri seçiyorlar nasıl ne zaman gelecekleri tek önemli olan sağlıklı olmaları oğlum yanımda uyuyor şimdi ona baktıkça yaşadığımı nefes aldığımı hissediyorum .. Rabbim herkese yaşatsın biz kidse geçiyoruz 🤗🤗🤗