Ayy illallah etmiştim bi ara mutfağı bırak yatak odasına bile dadanmışlardı. Ben evi komple ilaçlattım çok şükür o gün bugündür hiç görmedim. Yalnız ilk ilaçlattığım zaman her yerde ölülerini buluyordum elimle süpürgeyle geziyordum. Çok geçmeden ilaçlatın bence çünkü çok çabuk üreyip yayılıyorlar 😂