Esosun sana bisey diyim mi kiloyu boyunu yarıştıran insanlar gerçekten takıntılı sorunlu insanlar. Daha anne karnında ki bebegin kilosu ne olavak ki yaa post açıyorlar bu hfta su kadar almis kızlar acaba normal mi, yaa bu hafta almaz diger hafta alır. Yada kızlar sizin bebekleriniz kaç kilo diye post açanlar kıyas yapacak ya 🤦🏻♀️. Evet bu bazen sorun teşkil edebiliyor zayıf olması acaba bi sıkıntı var diye düşünebilir insan ama benim bahsettiğim kesim sanki bebek ne kadar uzun olursa kilosu ne kadar cok olursa sanki bebekleri o kadar iyimiş gibi davranıyorlar önden gelişiyor diye hava atıyorlar pfff🤦🏻♀️🤦🏻♀️