mucizemm01
Ilk bebegimde Biberon kesinlikle Avent, emzigi Nuk, sampuan pisik krem vb. Penaten, bez islak mendilde DM kendi markasi babylove kullandim. Gögüs pompasinida yanlis hatirlamiyorsam cocuk dr yazdirdik ve eczaneden aldik herseyden memnun kaldim insallah ikinci hamileligimdede aynilarini kullanicam