Aselinannesiii protein kacagınız oldugu için tansiyon düşse de doguröanızı söyleyrceklerdir. bebek artık sizi zehirlemeye başlamış oluyor. Ani eklampsi nöbeti gecirme riskiniz oluyor coklu organ yetmezliğinden komaya kadar tehlikeniz bulunuyor. Sadece hafif preklamsi ise yasadıgınız, komtrollü sekilde 37 yi belki beklerler ama haftanız güzel bekletceklerini sanmam. Size olan risktem ziyade bebegin aniden plasentadanayrılıp ani ölüm riski oluyor. Oyyzden böyle güzel bir haftada risk almaz bebegi alırlar. Ben kendi tablomda hafif preeklampsiydim fakat tansiyon ilacı fln kullandım bir süre sonra diyet fln hicbir sey kar etmiyor. tansiyon inmiyor ve nöbet riskiniz oluyor.ben 35+0da 32 haftaya uyumlu bebek dogurdum. Zaten preeklampsi baslayınca bebek asla gelişmiyor. Bilinçli bekledigimiz 12 günde hic kilo almadı hemde hic. Yalnızca spinal sezaryen yapılabilir denildi hatta kuzenim anestezi hekimi memlekette oda arayıp spinal sezaryene alır anestezi hekimi demişti gercektem burdaki de aynı seyi söyledi. Kendi jinekologum zaten normali önermedi o panik halinde tansiyonum daha cok srtcagı için. Ameliyattan hic korkmam saglıkcıyım zaten spinal sezaryen istiyordum fakat içerde tansiyonum 17/11 oldu hemen müdahale etti. Anestezi hekimi zaten basımının yanından hic ayrılmadı durum nedenyile. Bu arada 2 doz tansiyom ilacı alıp girmiştim buna ragmen 17/11gördüm. Bu sebeplerden sezaryen diyebilirler hic korkmayın cok iyi gecti ameliystım bugün tam bir hafta oldu çömelip kalkıp evi bile temizyorum. Kuvözdeki Kızıma ilk günden beri 45 dk yol gidip geliyorum