Kızlar şu anda 40+3teyim pazartesi günü doktora gittiğimde yarım santim açılma vardı ve nst makinesinde bir kaç kez 100 ve üstü gördüm ama 100lere çıktığında da ben yine bir şey hissetmedim. Doktor Perşembe çağırdı tekrar ama her an her şey olabilir dedi. Annemde çok nadir kadında olan rahim sinirlerinde hissizlik varmış ve genetik olabilirmiş bu da benim ilk doğumum bende de olabilir mi acaba diye düşünmeden edemiyorum. Şu anda son 2 saatir karnım 5-6 dk bir kasılıyor ama öyle şiddetli bir ağrı yok sadece kasılıyor 1dk yakın geçiyor. Nişan ve su gelmedi? Hastaneye gitmem gerekir mi acaba? Fikri olan var mı?