44_58_44 37+6 oldum bebeğim iki gündür çok hareketli hele alt taraf baskıyı anlatamam kanaldan çıkmıştı girmeye çalışıyor olabilir mi yatamiyotum da mide yanmam da çok fazla… zaten heyacan dorukta bekliyoruz 🥰
Ohaezgi 44_58_44 bende bugün 38 oldum 36dan beri o durumu yaşıyorum kanaldaymış zaten muhtemelen onun baskısı o yüzden vajinamda ağrı ve sancı hissediyorum yoksa gelcek olsa gelirdi 😂 ama ben sezaryen olucam zaten suyum falan gelmesin panik olurum valla 😂
SefaMom Bense 37+4benimde öyle hareketli bir de uyandım adet sancısı var şuan zaten 3cm açılma var bende acaba doğum belirtisi mı
44_58_44 SefaMom hayırlısı ama bilmiyorum🥰ilk hamileliğimi 20 haftalık ölü normal doğum yaptım şimdi bu ilk tabi o sancı çok farklıydı bu da 5 dakikada bire düşerse gitcem nisan falan da gelmedi.ama
44_58_44 Sevgiinur ayy çıkmış ya 35 de kanala girmeye yakındı 37+0 kafası yukarı dönmüştü şimdi bilmiyorum ama yatamiyorum çok hareketli
Sevgiinur 44_58_44 gülesim geldi tövbe tövbe 😂 şu bebekler ne alem ya şimdiden yapacaklarına akıl sır ermiyor 😂