Ben 35 haftalığım artık ama 3-4 gün öncesine kadar bel ağrım yoktu. Şimdi öyle bir bel ağrım var ki ağlayacağım neredeyse. Belim ve sağ tarafa doğru ağrı benimde. Sıcak tutmak için sarıyorum belki faydası olur diye 😔 Çabuk geçer inşallah günler ve sağlıcakla gelsin kuzular 🙏