melek1608 Mayıs sonu haziran başı doğum inşallah, kıyafet konusunda aşırı kararsızım hastane çıkışı aldım 3 set falan onlar tabi uzun kollu ama ne zamandan sonra çocuğa kısa kollu şort falan giydirmem lazım tecrübeli anneler bi yardımcı olun lütfen
Fundacivi melek1608 hangi şehirdesiniz biraz da şehrinize bağlı benim bebeğim inşallah Haziran sonu Temmuz başı gibi gelecek Hatay ilindeyim. 4 tane hastane çıkışı aldım ilk 3-4 hafta ısı dengesini sağlayamadığı için onları giydireceğim daha sonrada kısa kol sıfır kol zıbın aldım bol bol onları ya da tulum şeklinde Barbatözlerden alacağım onları giydireceğim. Aslında biraz da bulunduğunuz şehre bağlı
ZZeyynePP melek1608 bende aynı şekilde o tarihler de inş. Doğum yapıcam ilk oğlumda Haziran sonu yapmıştım ilk başlarda uzun kollu takımlarını 40 çıktıktan sonra da kısa kollu zıbınları yetti ki ilk zamanlar bilemedim uzun kollu giydirince isilik dökmüştü.
Glshbyk melek1608 kızım Temmuz’da doğmuştu sadece yarım kollu kolsuz alttan çıtçıtlı atletler ile geçirdi yazı şimdi ikinci bebeğim nisanda bekliyorum inşallah