fatmanurerdogan Bebek elbisesi isim nakışı yapan bir sayfa var mı bildiğiniz bir de hastane Süsü ve kapı süsü satan bir site yardımcı olur musunuz bir de lohusa için picama takımı satan bir site daha daha kolay ve kapıda ödeme imkanı istiyorum çünkü 😀
Elifkyhn1993 fatmanurerdogan ne kdr var digumuna oncelikle ona gore solim😊 cnku on siparis aldiklri icin en az 1ay once aliyor
Mom6 fatmanurerdogan Çok kaliteli gözünüz kapalı güvenebilirsiniz bende arkadaşımın arkadaşı olduğu için alışveriş yaptım çok memnun kaldım tavsiye ederim. https://instagram.com/kidscouture.tr?igshid=1i161i5ydx1th
yigitalpinannesi40 fatmanurerdogan mucize_minikler var ordan bakabilirsiniz güvenilir çikolata için de hacışerif tavsiye ederim ☺
fatmanurerdogan Elifkyhn1993 doğrusu ne zaman sipariş ederim bilmiyorum yakın zamanda paketleme yapan var mıdır hızlı ve güvenilir bir site istiyorum
Elifkyhn1993 fatmanurerdogan anne kalbi elimde. Bn 2kere yaotirdim burdan hizlica geldi ama dedgim gbi yogunlar siparisi 1ay once ister ama yapilinca solenildigi zmnda kargoluyor
Yasmer123 fatmanurerdogan kapı süsü ve taki yastığını sekershop ta yaptırdım kargo dahil 10 gün sürmedi ama çokta memnun kaldım hastane cikisinida kelebeknakis28 de yaptırdım siparis verisimle kargonun gelmesi 5 gün sürmedi ondanda çok memnun kaldım
fatmanurerdogan Elifkyhn1993 anne kalbi sitesi wattsap uzerinden alıyormuş siparişi başka ulaşabileceğim bir yol var mı dm ile ilgilenmediklerini soyluyorlar
Elifkyhn1993 fatmanurerdogan e dha guzel deilmi watsaptan numaraalri var ordan yazin aurekli iletisim halinde olabilysunuz ndn dm iatysunuz ki?
fatmanurerdogan yigitalpinannesi40 watsaap uzerinden ulaşım sağlamak durumum yok kendim telegram uygulaması kullanıyorum başka bir yerden ulaşabilir miyim acaba siteye
yigitalpinannesi40 fatmanurerdogan Hacışerifin Web sitesi var ordan sipariş verebilirsin instagramda da dm üzerinden verirsin rica edip siparişini
__dilek__ https://instagram.com/feri_kizin_dunyasi?igshid=19zro57v4gotu Ben buraya yaptırdım hastane cıkısı sadece tulum sapka eldiven bi bakın kargo yarın elime ulasıcak ilgileri güzel 🥰
fatmanurerdogan __dilek__ whasaap sipariş aldıkları uygulamayı kullanmıyorum başka öneriniz var mıdır acaba
MSBebek fatmanurerdogan kapıda ödeme için şirket olmasi lazım çünkü evden çalışan insanlar içinde fazla masraflı oluyo kapıda ödeme sonra 100-110 TL lik şeyleri kapıda ödemeli 150 ye alıyoruz malesef 😃 benim eşim atletci nrmalde atleti biz 6tl ye satıyoruz ama internet sitemizde kapıda odmee yaptık şuan 9 TL masrafını anca karsiliyo düşün havayaaa
Aysentass fatmanurerdogan ben kendim yaptırdım kargoya verip foto yollamadan para istemiyorlar linatasarım