Hanımlar iyi geceler. Ben gebelikten önce de 1 numara gözlük kullanıyordum tv izlerken hafif bulanıklık oluyor diye takıyordum sonra gözlüğü bıraktım alışmamak için. Hamilelikte göz bozukluğum fazlasıyla arttı 35′inci haftama gireceğim ama okadar zorlanıyorum ki artık 1 metre ilerimde ki insanın yüzünü seçemez oldum, göz doktoruma gitmeyi de erteledim sürekli normaldir diye diye, Birde telefonla fazla alakalıyım aranızda bu problemi yaşayan var mı ?