Söyle anlatayım kızlar hamileliğin en başında devlet hastahanesine kontrole başladım daha sonra 2 buvuk ayında çok fazla sancim olmaya başladı kontrole gittiğim yere acile gittim kese yana kaymış dedi pek tatmin etmedi tabi başka bir devlet hastahanesine gittik çocuğun sakat eli yok 2 hafta içinde dusucek dedi tabi benim psikolojim alt üst oldu sonra özelde tanıdık bir doktor vardı ultrason da gösterdi bak bu elleri diye o kadar ağladım ki sadece düşük tehliken var dedi içimi rahatlattı ne olursa olsun doktorum beni çok rahatlatıyordu aksi bisey olduğu zamanda mesela şuan son aylarıma geldim ve erken doğum riskim var esimin yakinlarida ısrarla devlette yap diyor bende 34 haftaya gelmişim ve doktorumdab çok memnunum ama görümcem kaynanam o kadar para vermeye gerek yok zaten sezeryan olucaksin diyor siz söyleyin ben ne yapayım bu arada sezeryan ücretide 1700 bana doğum yao dedikleri hastahanede daha önce çocuğun sakat diyen hastahane ve corona li çok var basakasehir cam sakura hastahanesi