Asena60 Papatya0605 hiç bir şeyiniz yok doğum yapacaksınız onun belirtileri buraya yazılanları kafanıza takmayın
mutluaile11 Benim bir tanıdıgım zehir gibi kusmuştu ve ishal olmuştu bebeginin kalbi durmuş meğerse ama o daha yeni hamileydi. Allah korusun tabi öyle birşey yoktur ama yinede doktora bir gidin
Papatya0605 mutluaile11 inşallah yoktur ya öyle bişe yarın 11.30da randevumuz var bakalım ne durumda sağösağlim doğursaydım ya artık :( mide yanması bulantı ve ishal yaşıyorum böyle midem ekşiyor inşallah bişe yoktur şekerli bişeyler yicem şimdi kıpırdasın etsin
Papatya0605 mutluaile11 ayyyy hiç fena olmaz aslında 🥰bakalım nasıl olcak 2. Gebeliğim buda normal olcak inşallah ilkinden kolay olur
Papatya0605 Asena60 inşallah yoktur yarını iple çekiyorum çok hareketlide değil bu aralar estafurtövbe sertleşme var daha çok