Esrasn cnm ben 3. Gebeligim hem.mama hem anne sutu ile buyuttum ilk emzirdim sonra mama tskviye ettim sutumda masallh cok tu fakat sarilik olma ihtimalleri cok yuksek oldugu icin ve benim bebeklerim baya sarılık oluyorlar ilk ay kesinlikle mama ve sekerli su cay kasi ile veriyorum gunde 2 kere kolay atlatabilsinler dye sarılığı