burcu1225 kaç haftalıkken cinsiyet öğrenmeye gittiniz kızlar kaç haftada gösterdi 11 haftaligim 12 gitmeyi dusunuyorum
Berfin2121 burcu1225 bende 7 haftalıken gitim kalp atışı için doktor cinsiyet için 45 gün sonra gelmemi söyledi yani 12 hafta yada 13 oluyor sanırım
Seda-34 burcu1225 13+4 de öğrendim ama belki daha erken gitsem de öğrenebilirdim çünkü doktor kesin dedi. Bir de erkek bebekler daha erken belli oluyor diyorlar benimki de erkek belki ondan belli olmuş olabilir. Çoğunlukla 16 haftaya kadar kesin değil diyorlarmış.
burcu1225 Seda-34 benim 2 oğlum var evt erken belli oluyor 2 ay 10 günlük ilkini 2ciyi 2bucuk öğrendim bunda kız ümidiyle bekliyorum gitmiyorum 😀
busbusssss Seda-34 Delice_zeytin merhaba kaçıncı haftadasınız acaba? Şu an kullandığınız takviye ve vitaminler nedir ☺️
Delice_zeytin UmutVar epey geç öğrenmişsiniz . 19. Haftaya kadar gitmediniz mi doktora veya tahminde bulunmadı mı doktorunuz .. inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Ayseogl 15+2haftalik daha öğrenemedim persem e günü randevum var belki söyler doktor ama devlet hastaneleri 16dan sonra söylüyor genelde
ecevecev21 12 haftalığız doktor büyük ihtimal erkek dedi ama yanılma payı da varmış. Heyecanla bekliyorum
Seda-34 burcu1225 rabbim hayırlısıyla gönlünüzdekini nasip etsin inşallah hayırlısıyla şeker gibi bi kızınız olur😊🌸🤲🏻