Ozsen35 Almila_koncuy48 ben kullandım pamuktan falan iyi akan süt içine birikiyor en azından çamaşırların ıslanmıyor ben memnundum
Ozsen35 Almila_koncuy48 evet avent kullandım şimdi ikinciye doğum yapıcam iyiki saklamışım diyorum yara falanda olmadı hiç çok şükür bende önlüyor diye duymuştum