9 haftalık hamileyim son 3 haftadır bende geceleri özellikle çok kaşınıyorum bütün vücudum gündüz hiç bişiy yok Dr gittim ve uyuz tanısı koydu ilaç da kullanamıyorum yeni olduğu için akşam olmasını hiç istemiyorum😔hergün çamaşır yıkayıp ütü yapıyorum sadece bol bol temizlik yapıyorum ne zamana kadar böyle gider bilmiyorum