Pelusss Kızlar akşam baya sıkıştım tuvalete gittim. zaten yarım saatte bir tuvalete gidiyorum çok sık idrarim geliyor 6. Ayımdan beri. Tam çişimi yaptım ayıptır söylemesi klozetten kalktım bacaklarımdan çeyrek çay bardağı diyebileceğim bir şey aktı kalkar kalkmaz istemsizce. Su olabilir diye telaşlandım. kağıt peçete koydum 8 saattir bir damla bile devamı gelmedi. Acaba idrarım tam boşalmamıştı da birden kalkınca baskıyla altıma mı kaçırdım. Su olsa daha çok ve devamlı gelmez mi ya da sızıntı mı yapıyor . O saatten beri hiç gelmedi ve bebek hareketleri güzel ama ben yine de yarın sabah için doktorumdan randevu aldım. Bir de ben bu şikayetle gidince alttan mı muayene eder ben sezeryan olucam şimdiye kadar alttan muayene olmadım kalan 1 ayımda da olmak istemiyorum olamıyorum zaten fobi gibi bir şey deneyimlerinizi paylaşır mısınız lütfen . 33. Haftadayım bu arada çok erken korkuyorum
Elifkyhn1993 Pelusss gecen gun aynisini yasadim 31haftaligim doktoruma sordum pecete koy devami gelmiyorsa akintidir dedi. Suyun olsa devami gelir mutlaaka ama kendini yorma dinlen sık sık dedi. O haftada kontrlum vardi ztn hersey normal cikti
Elifkyhn1993 Pelusss doktorum bazen akinti sivi seklinde gelebiliyor dwvami gelmiyorsa bebek hareketi iyiyse sorun yok dedi
Gulsahmesut Pelusss ayni sıkıntıyla ilk cocugumda gittim Ilkten ultrasonda su miktarina bakildi sonradan alttan muayene de ettiler
DaisyMom Pelusss bende 37+3 haftaligim ayni durumu 2 ay oncede yasamistim.Bu hafta sonuda yasadim.Agda felan yapmistik annemle yani kendimi cok yormamistim dus aldim vs.Oturdum ayaga bir kalktim su bosaldi resmen islandim.Neyse dedim daha oncede oldu onemsemedim.Ertesi aksam yine dediginiz gibi oldu lavaboya oturdum.Zaten idrarimi yaparken rahatlamiyorum sanki hepsini bosaltamiyormusum gibi his oluyor.Neyse bittiginden emindim.Ayaga bir kalktim heryerim islandi.Tekrar oturdum klozete hic birsey yok.Tekrar kalktim yine geldi.Galiba idrardi ama kokmuyordu ve idrar yapiyormus hissim de yoktu.Hastaneye gittim ozel hastaneydi.Yatis bolumune cikip ordaki ebeler ilgileniyorlar.Alttan turnusol mu oyle bir kagitla bakiyorlar cok sukur su degildi.Kontrolde de birsey cikmadi.Bu durumlar cok sık yasaniyor canim korkma.Su olsaydi muhakkak devami gelirdi.Doktorumda oyle soyledi.Fazla oturmamaya calis.Ben oturunca oluyor genelde bebek baski yaptigi icin.Surekli yatiyorum.Karnini egil kalk iki buklum durma canim.Yatabildigin kadad yatarak gecir.Ama tabi her ihtimale karsi muayene olmakta fayda var.
Busraticer Aynı sey tam olarak ben yazmıssım gıbı anlattın canım tıpatıp aynısını yasadım. Hemsıre arkadasıma, sordum idrardir olabılır dedı. Ebemı aradım rengı ıdrara benzıyorsa ıdrardır dedı. Sonrasında bırdaha olmadı zaten yınede bekleyım bende burda
sagsbry Pelusss canım gelen suyu tutabiliyorsan idrarınmış.. Bende bu sebeple gittim doktora suyun olsa tutamazsın dedi..