Kızlar 24+3 günlük hamileyim ama bu haftaya girdiğimden beri belimde sırtımda çok fazla ağrılar oluyo bundan 1-2 hafta öncesinde hiç bi ağrım fln yoktu doktor plasenta nın aşağıda olduğunu söyledi bununla bi ilgisi varmıdır acaba yoksa bu hafta da bu ağrılar normal mi sizde de oldu mu hiç