Shr1 Kız 9 ay da erkek 9 ay 10 günde doğar derler ama ne kadar doğru bilmiyorum oğlum 42 haftalık doğdu şimdi kızım oluyor 23 haftalık bakalım nasıl olacak bu doğumum 😊🤔
Trtopcudlr Ben ilk kızım tam 39+ Da doğurdum 🙂 ikinci kızımı bekliyoruz bakalım 😀 ama o cinsiyete bakmıyor tamamiyle anne ve bebeğe bakıyor
Kubicim Benimde kız ama doğacak gibi durmuyo. 2 hafta önce 1.5 cm açılma bardı dr bekleyelim gelir dedi 38+4teyiz tık yok😄
Nduru maria12 9 ay 10 gunluk oldu suni sancida fayda etmedi sezaryenle dogdu kizim. Daha da kalirdi yani biraksak 😂